Miks valida fotograaf auto müügipiltide jaoks?
Igaüks meist suudab võtta taskust telefoni ja paar pilti teha, et automüügipildid teha ja need auto24 või Facebooki üles panna. Aga kindlasti igaüks ei suuda välja tuua auto omadusi potensiaalse auto ostja jaoks. See nõuab rohkem kui paar telefoniga klõpsitud pilti. Kui auto pildid jäävad portaalides silma, siis ka klõpsatakse nende peale ja uuritakse autot lähemalt. Autofotograaf oskab üles pildistada õiged nurgad, mis tõstavad auto esile teiste kuulutuste seast ja autootsijad klikkima panevad.
Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna - see kehtib ka auto müügipiltide juures.
Võin siia ühe näite tuua. Inimene ostis auto, kus piltidelt ei olnud aru saada, kas auto on musta või sinist värvi. Vaadates auto kuulutust ei paistnud see silma teiste kuulutuste seast ning ta vaatas autot ja uskus, et paremate piltidega on võimalik see auto kallimalt maha müüa. Ta ostis selle auto ära ja lasi teha auto fotograafil paremad pildid ning pani paar tuhat eurot kallimalt müüki. Esimesel päeval tuli juba kõne, et inimene on otsinud 2 nädalat just sellist autot ja koguaeg hoidnud auto24 portaalil silma peal ja ole leidnud autot, mis talle sobib - kuigi see auto oli juba olnud umbes kuu aega müügis eelnevalt. Auto24s olnud piltidel eelnevalt nägi välja auto musta värvi, kuigi tegelikult oli auto sinist värvi. Auto ostja tuli kohale ja ostis auto ära.
Automüügipildid mängivad suurt rolli eduka automüügi juures.
Tihtipeale nähes auto fotograafi pilte tekib tunne, et auto võiks rohkem väärt olla kui esialgu arvata.
Autofotograaf oskab üles pildistada õiged nurgad. Tähtis on ka auto sisu, et inimene aru saaks kuidas talle see meeldib.
Autofotograaf teab, mis omadusi esile tõsta autode puhul. Ei piisa ainult neljast küljest tehtud piltidest, vaid vaja on ka lisavarustust ja detaile näidata.
Autot pildistades telefoniga kipub telefon pildid liiga sinised tegema, mis jällegi ei pruugi näidata autot õiges värvitoonis.
Ilupildid autodest on ilusad, aga võivad moonutada auto värvi või rohkem esile tõsta tausta, aga automüügipiltide juures on olulisim rõhutada siiski autot ja selle detaile - ilus ja silmatorkav asukoht on boonuseks.
Autofograafil on olemas vajalik varustus. Näiteks objektiiv, mis ei moonuta auto suurust. Võimekus pildi kvaliteetseks printimiseks. Filter, mis võtab autolt peegeldused ära ja näitab solar esiklaasi.
Kui vaja müügipiltide jaoks autofotograafi, siis olen telefonikõne kaugusel.